Stormware PAMICA 2021 M50 Licence pro jeden počítač

PAMICA (1)
  • PAMICA (1)
  • PAMICA M50 (2)
  • PAMICA M50 (3)
  • PAMICA M50 (4)
  • PAMICA M50 (5)
  • PAMICA M50 (6)
Doprava zdarma

PAMICA M50 je určena pro maximálně 50 zaměstnanců (v každé zpracovávané firmě). Ve variantě PAMICA M50 můžete vést evidenci personálních údajů, pracovních poměrů a také zpracovávat mzdy až pro 50 zaměstnanců, a to i na… Více informací

 Skladem 
12 075
ks
Výrobce:
Stormware
Katalogové číslo:
SBS-PAMICA

PAMICA M50 je určena pro maximálně 50 zaměstnanců (v každé zpracovávané firmě).
Ve variantě PAMICA M50 můžete vést evidenci personálních údajů, pracovních poměrů a také zpracovávat mzdy až pro 50 zaměstnanců, a to i na zakázku neomezenému počtu firem.

  • mzdy pro 50 zaměstnanců
  • personalistika
  • evidence pracovních poměrů
Varianta PAMICA M50 je dostupná v základní řadě PAMICA i v řadě PAMICA SQL

PAMICA M50 obsahuje standardní funkce

  • tvorba mzdy
  • vedení i na zakázku, maximálně 50 zaměstnanců (v každé zpracovávané firmě), široký výběr druhů složek mzdy a jejich kombinace, položkové zpracování mezd, kontrola v průběhu zpracování
  • rozvrh pracovní doby
  • rovnoměrný, nerovnoměrný, turnusový
  • pracovní poměry
  • více pracovních poměrů u jednoho zaměstnance
  • srážky ze mzdy
  • rozlišení přednostních a nepřednostních srážek, výpočet nezabavitelné části mzdy
  • evidence lékařských prohlídek
  • jednorázové nebo pravidelně se opakující lékařské prohlídky, tzv. periodické prohlídky
  • evidence školení
  • přesné plánování, evidence a sledování školení zaměstnanců
  • dovolená
  • automatický výpočet nároku a krácení dovolené
  • tiskové sestavy
  • více než 220 tiskových sestav, úprava pomocí editoru REPORT Designer
  • docházka
  • import dat z docházkového systému (pomocí XML komunikace)
  • historie záznamů
  • sledování historie změn včetně informace, který uživatel změny provedl

PAMICA SQL M50 obsahuje kromě standardních i rozšířené funkce

  • uživatelská rozšíření programu
  • nastavení volitelných parametrů, uživatelské agendy podle individuálních potřeb, tiskové sestavy na míru apod.
  • vyšší zabezpečení dat
  • vysoká úroveň zabezpečení dat díky technologii klient-server
  • přístupová práva dle středisek
  • nastavení různé úrovně práv ke střediskům pro jednotlivé uživatele

Vlastnosti systému PAMICA
Aby PAMICA odpovídala přesně vašim potřebám, připravili jsme pět variant systému. Jistě se mezi nimi najde ta ideální i pro vás a vaši firmu.

PAMICA vás provede pracovním životem zaměstnanců

  1. Výběrové řízení. Chybí vám kolega do týmu? Personální a mzdový systém PAMICA vám pomůže s náborem. Je to jednoduché, stačí si nastavit výběrové řízení a v agendě Uchazeči pak evidovat zájemce o práci. Osobní údaje uchazeče, jeho bydliště i dosažená kvalifikace, to vše budete mít pořád při ruce. Na vás tak bude jenom zvolit toho správného.
  2. Založení nového zaměstnance. Jakmile máte vybráno, uchazeče si přenesete do agendy Personalistika a vytvoříte tak nového zaměstnance. Pak mu už doplníte jen potřebné údaje o pojistném, pravidelných srážkách či slevách na dani. Při nástupu zaměstnance je ale potřeba myslet na plno dalších povinností. Nemusíte se však bát, že byste na něco zapomněli, díky systému upomínek vás PAMICA na všechno zavčas upozorní.
  3. Nastavení pracovního poměru
    Dále vaše kroky povedou do agendy Pracovní poměry, kde nastavíte všechny potřebné informace, které jsou podkladem pro mzdy a mají vliv na výpočet sociálního a zdravotního pojištění a daně z příjmů. Toto se vám bude hodit i později při ročním zúčtování záloh daně z příjmů
  4. Komunikace s pojišťovnou a „sociálkou“
    O nástupu nového zaměstnance musíte informovat i příslušnou zdravotní pojišťovnu a okresní správu sociálního zabezpečení. Jednoduše si proto vyplníte formulář pro hromadné oznámení zaměstnavatele a můžete jej rovnou elektronicky odeslat. A takhle jednoduché to bude vždy, PAMICA totiž obsahuje plno tiskových sestav od závazných formulářů až po různé přehledy.
  5. Výpočet a výplata mzdy
    Po skončení měsíce zaměstnanci vystavíte poprvé mzdu. Naimportujete informace o docházce, resp. nepřítomnosti zaměstnance a PAMICA následně sama provede všechny potřebné výpočty a taky ohlídá správnost a úplnost všech podkladů. Samotné mzdy i ostatní závazky můžete přímo v programu vložit do příkazu k úhradě a ten poslat do banky.

Program PAMICA má plno šikovných vlastností, které při práci s personální a mzdovou agendou jistě velmi oceníte. Neustále navíc doplňujeme aktuální novinky, včetně včasných legislativních aktualizací, které výrazně ušetří čas, a vylepšení, abyste se na program PAMICA mohli vždy plně spolehnout.

  • Design a ovládání. PAMICA vyniká praktickým ovládáním a designem. Díky tomu máte o personálních a mzdových údajích maximální přehled.
  • Personalistika. V programu PAMICA si můžete vést přehlednou evidenci zaměstnanců, uchazečů, ale třeba také jednotlivých pracovních míst.
  • Exekuční a insolvenční srážky ze mzdy. PAMICA umožňuje automatický výpočet základní nezabavitelné částky a hlídá předepsané pořadí srážek.
  • Evidence lékařských prohlídek a školení. V programu si můžete vést přehlednou evidenci lékařských prohlídek a školení.
  • Pracovní poměry. PAMICA pomůže s definicí pracovních poměrů a poradí si i se zpracováním více pracovních poměrů u jednoho zaměstnance.
  • Napojení na docházkový systém. Mít přehled o docházce zaměstnanců je důležité například pro výpočet mezd. Program PAMICA můžete pomocí XML rozhraní napojit na libovolný docházkový systém. Můžete dokonce sledovat docházku zvlášť za každý pracovní poměr zaměstnance.
  • Mzdy. PAMICA vás nenechá na holičkách ani při zpracování mezd zaměstnanců. Plno věcí sama vypočítá, zkontroluje a zajistí i komunikaci s úřady.
  • Výplata mezd a jejich zaúčtování. Systém se postará o zaúčtování vypočtených záloh a mezd i jejich výplatu. Stačí závazky vložit do příkazu k úhradě a odeslat do banky.
  • Tiskové sestavy a elektronická komunikace. Program obsahuje plno užitečných tiskových sestav, některé můžete navíc podávat i elektronickou cestou.
  • Volitelné parametry. Program PAMICA si můžete uzpůsobit svým potřebám, lze například upravit agendy nebo si vytvořit úplně novou.

Pokud si Pamicu koupíte v období září-prosinec, dostanete aktualizaci pro následující rok zdarma!
Podle ceny licence si můžete vybrat z dárků zdarma, např. školení zdarmaslevu na hostingUSB flash diskodbornou knihu o účetnictví a jiné.

Produkt PAMICA je k dispozici ve dvou řadách a pěti různých variantách:

ŘADY PAMICA: 
Obě řady programu PAMICA jsou výbornými pomocníky pro vedení personálních a mzdových agend ve vaší firmě. To, zda využijete oblíbenou základní řadu PAMICA, či řadu PAMICA SQL s rozšířenými možnostmi, záleží na velikosti vaší firmy a vašich nárocích.

Základní řada PAMICA má standardní funkce a možnosti:

  • vedení personalistiky
  • evidence pracovních poměrů
  • zpracování mezd

PAMICA SQL má oproti základní řadě navíc:

  • uživatelská rozšíření programu
  • přístupová práva dle středisek
  • vyšší zabezpečení dat

VARIANTY PAMICA

PAMICA Mini - mzdy pro 20 zaměstnanců v úč. jednotce, vedení jen jedné účetní jednotky
PAMICA M50 
- mzdy pro 50 zaměstnanců v každé úč. jednotce
PAMICA M100 - mzdy pro 100 zaměstnanců v každé úč. jednotce
PAMICA M200 - mzdy pro 200 zaměstnanců v každé úč. jednotce
PAMICA Max - mzdy pro neomezený počet zaměstnanců

Co je v ceně každé varianty

  • Poštovné
  • Tištěná příručka
  • Aktualizace a telefonická podpora až do konce daného kalendářního roku

Přídavné licence
PAMICA M50 MLP - nesíťová přídavná licence
PAMICA M50 CAL1 - přídavná síťová licence pro další počítač
PAMICA M50 CAL5 - přídavná síťová licence pro dalších 5 počítačů
PAMICA M50 CAL10 - přídavná síťová licence pro dalších 10 počítačů

Funkce Mini M50 M100 M200 Max
Počet zaměstnanců, pro které je možné zpracovávat mzdy (v každé zpracovávané firmě) 20 50 100 200 neomezený
Nerovnoměrné rozvržení pracovní doby
Turnusové rozvržení pracovní doby
Více pracovních poměrů u jednoho zaměstnance
Položkové zpracování mezd
Široký výběr druhů složek mzdy
Automatický výpočet poměrné části dovolené
Výpočet náhrady mzdy za pracovní neschopnost a karanténu
Možnost zaúčtování do systému POHODA
Neomezený počet účetních jednotek
Sledování historie změn záznamů 

POHODA NEBO PAMICA?

Porovnání funkčnosti. V Dokumentech ke stažení si můžete porovnat v přehledné tabulce základní rozdíly v možnostech, jaké programy POHODA a PAMICA nabízejí pro oblast vedení personalistiky a zpracovávání mezd.

PAMICA M50 (2) PAMICA M50 (3) PAMICA M50 (4) PAMICA M50 (5) PAMICA M50 (6)
Pohoda - Pamica porovnání funkčnosti Pohoda - Pamica porovnání funkčnosti 69.57 kB Stáhnout soubor

STORMWARE s.r.o. je česká softwarová společnost působící od roku 1993 na trhu aplikací pro kanceláře a domácnosti. Jako první v České republice představila v roce 1995 účetní software vytvořený pro tehdy nastupující platformu Windows 95. Její nabídku tvoří portfolio vzájemně se doplňujících produktů a kompletní škála služeb zákaznické podpory - od bezplatných informací dostupných na internetu přes podporu prostřednictvím telefonu a e-mailu až po širokou nabídku odborných školení a servisních služeb. V současné době STORMWARE zaměstnává více než 150 kreativních mladých lidí. Sídlí v Jihlavě a má pobočky v Praze, Brně, Ostravě, Hradci Králové, Plzni, Olomouci a také na Slovensku v Bratislavě, Zvolenu, Košicích a Žilině. Je významným partnerem společnosti Microsoft s kompetencí Application Development na úrovni Gold. Je držitelem certifikátu systému řízení jakosti podle normy ISO 9001:2008 jak v oblasti návrhu, vývoje, implementace a podpory softwarových produktů, tak v oblasti organizace a provádění seminářů a kurzů.

Mohlo by Vás také zajímat