Prosíme všechny naše zákazníky - příjemce zásilek o dodržování všech doporučených preventivních opatření. Zejména jde o opatření hygienická a o minimalizaci kontaktů s kurýry na dobu nezbytně nutnou při dodržení požadavků transparentnosti a bezpečnosti doručování zásilek.
Několik obecných doporučení:
1. Po dobu platnosti nouzového stavu a ohrožení koronavirem minimalizujte zásilky na dobírku, plaťte předem. Pokud jste nemocní nebo v karanténě, vůbec na dobírku neobjednávejte.
2. Při předávání zásilky kurýrem udržujte bezpečnou vzdálenost. Vždy při doručení musíte mít nasazenu roušku nebo respirátor! Bezhotovostní a hotovostní platba bude přijímána bezkontaktní formou,
3. Před přebíráním zásilky si umyjte nebo dezinfikujte ruce a stejně postupujte po převzetí/rozbalení zásilky.
4. Všichni kurýři našich smluvních partnerů DPD, PPl, České pošty jsou vybaveni ochrannými prostředky a dezinfekcí a při doručení balíku dodržují distanční postup. Pokud se kurýr i vy jako příjemce zásilek chováte zodpovědně, pak při současném nastavení a přijatých opatřeních je riziko přenosu viru při doručování zásilek zcela minimální.
5. V případě nutnosti ověření osobních dokladů toto probíhá bezhotovostní formou.
Prosíme Vás o maximální zodpovědnost. Nezatajujte skutečnost, že jste v karanténě, při jakékoli informaci, že tento režim porušíte, informujeme příslušnou Hygienickou stanici a Policii ČR.
A nyní konkrétněji:
1. Jste zdráv a bez karantény – čekáte zásilku doma nebo ve firmě Zásilka Vám bude standardně doručena na adresu doručení. Prosíme, kontakt s kurýrem minimalizujte na nezbytný čas a vzájemně si držte odstup. Z preventivních důvodů bylo přepravními společnostmi dočasně přistoupeno k nahrazení podpisu Příjemce, stvrzujícího převzetí zásilky, opisem posledních 3 čísel jeho dokladu totožnosti. Doklad totožnosti kurýrovi do rukou nepředáváte, pouze mu umožníte do něho nahlédnout, aby mohl číslice opsat. Jestliže odmítnete tímto způsobem stvrdit převzetí zásilky, nelze zásilku doručit.
Pokud čekáte zásilku na dobírku. Věříme, že pochopíte a budete respektovat opatření, jehož cílem je minimalizovat vzájemný kontakt mezi kurýrem a Příjemcem pro zachování nezbytné bezpečnosti v procesu doručování zásilek. Dobírkovou částku až do odvolání plaťte bezhotovostně, prostřednictvím platební karty.
2. Jste v karanténě
Zásilka Vám bude doručena na požadovanou adresu, pokud to neznemožňují dopravní či jiná omezení. Nechte si po dobu karantény nebo léčení zásilky doručovat/přesměrovat na adresu osoby, která v karanténě či nemocná není a může Vám ji následně bezpečně předat – svým odpovědným přístupem ochráníte sebe i ostatní.
Před převzetím zásilky jste jako příjemce povinen jasně upozornit na skutečnost, že jste v karanténě. Zásilku přebíráte zásadně bezkontaktně a pouze v případě, že použijete respirační roušku nebo respirátor.
Zásilku přebíráte zásadně bezkontaktně – kurýr ji předá položením na smluvené místo. Od kurýra si držte odstup nejméně 2 m. I v takovém případě jste však povinen umožnit kurýrovi opis posledních 3 čísel dokladu totožnosti, opět distančním způsobem. Jestliže doručení není možné při dodržení těchto instrukcí, zásilku není možné předat.
Osoba v karanténě nemůže přebírat zásilky na dobírku!
Prosíme všechny naše zákazníky - příjemce zásilek o dodržování všech doporučených preventivních opatření. Zejména jde o opatření hygienická a o minimalizaci kontaktů s kurýry na dobu nezbytně nutnou při dodržení požadavků transparentnosti a bezpečnosti doručování zásilek.
Několik obecných doporučení:
1. Po dobu platnosti nouzového stavu a ohrožení koronavire minimalizujte zásilky na dobírku, plaťte předem. Pokud jste nemocní nebo v karanténě, vůbec na dobírku neobjednávejte.
2. Při předávání zásilky kurýrem udržujte bezpečnou vzdálenost. Vždy při doručení musíte mít nasazenu roušku nebo respirátor! Bezhotovostní a hotovostní platba bude přijímána bezkontaktní formou,
3. Před přebíráním zásilky si umyjte nebo dezinfikujte ruce a stejně postupujte po převzetí/rozbalení zásilky.
4. Všichni kurýři našich smluvních partnerů DPD, PPl, České pošty jsou vybaveni ochrannými prostředky a dezinfekcí a při doručení balíku dodržují distanční postup. Pokud se kurýr i vy jako příjemce zásilek chováte zodpovědně, pak při současném nastavení a přijatých opatřeních je riziko přenosu viru při doručování zásilek zcela minimální.
5. V případě nutnosti ověření osobních dokladů toto probíhá bezhotovostní formou.
Prosíme Vás o maximální zodpovědnost. Nezatajujte skutečnost, že jste v karanténě, při jakékoli informaci, že tento režim porušíte, informujeme příslušnou Hygienickou stanici a Policii ČR.
2. Nejste v karanténě
V aktuální situaci doporučujeme využívat přednostně některý z on-line způsobů platby, tedy platbu kartou nebo bankovním převodem. Někteří dopravci sice dobírku umožňují, ale situace se stále mění a doručení balíčku by se mohlo zbytečně zkomplikovat.
Dobírku lze realizovat pouze bezhotovostně, prostřednictvím platební karty (debetní, kreditní) bezkontaktní formou.
V případě zaplacených zásilek kartou nebo převodem probíhá předání zásilek standardním způsobem bezkontaktní formou, se zvýšenými hygienickými opatřeními. Podpis příjemce se nahrazuje opisem posledních 3 čísel dokladu totožnosti
3. Zásilka k osobnímu odběru na výdejním místě.
Tuto službu nyní nenabízíme. Není do odvolání umožněna.
Opatření proti Covid-19 u dopravců
Veškerý personál včetně kurýrů a zaměstnanců skladu, je vybaven ochrannými prostředky dle charakteru profese, zejména rouškami a rukavicemi, s povinností jejich využívání ve všech prostorách, v prostorách klientů a ve veřejných prostorách. Na pracovištích probíhá každodenně intenzivní úklid za zvýšeného použití dezinfekční prostředků. Nejvytíženější prostory jsou uklízeny několikrát denně.