Účtujeme v programu POHODA
POHODA je komplexní účetní a ekonomický software pro malé, střední a větší firmy z řad fyzických i právnických osob. Umožňuje vést účetnictví i daňovou evidenci a vyhoví plátcům i neplátcům DPH. Systém je oborově neutrální a je vhodný nejen pro živnostníky, podnikatele a společnosti, které se zabývají obchodem a poskytováním služeb, ale i pro svobodná povolání a účtující příspěvkové a neziskové organizace
Účetní systém je pro chod vaší firmy nezbytný pomocník. Ať už jste živnostník nebo velká firma, POHODA vám nabídne přesně to, co potřebujete. Vyberte si POHODU za svůj účetní program! Program je vhodný i pro účtující příspěvkové a nevýdělečné organizace.
V čem POHODA pomůže? GDPR, EET, kontrolní hlášení, nejrůznější daně, propojení účetnictví s e-shopem, hlídání termínů a podobné věci.
POHODA vás připraví na všechny legislativní změny díky pravidelným aktualizacím programu.
POHODA poroste s vámi. Ekonomický software POHODA je komplexní systém pro vedení účetních, skladových, majetkových, mzdových a dalších agend a řízení firmy. Díky více variantám s různou kombinací agend a funkcí 100% splní vaše požadavky na ekonomický software.
Nesíťová přídavná licence MLP je určena pro instalaci jedné kopie odpovídající řady a varianty systému POHODA na další počítač v rámci jednoho místně odděleného pracoviště stejné organizace.
Přídavnou síťovou licenci, označovanou jako CAL, je zapotřebí zakoupit pro šestý a každý další počítač v síti.
Ceny jsou uvedeny včetně DPH.
Kromě zpracování daňových přiznání pro podnikatele a fyzické osoby nabízíme Účetní a ekonomický systém POHODA
POHODA účetní program - vše pro účetnictví a daňovou evidenci Optimální varianty pro podnikatele a menší firmy, tentýž soubor dat sdílíte s ostatními uživateli.
POHODA SQL ekonomický systém - souběžná práce více uživatelů, větší výkon a bezpečnost systému. Pracuje na technologii klient-server, kde se o vše stará databázový MS SQL server. Přenos dat po síti je i při souběžné práci více uživatelů rychlejší a bezpečnější.
POHODA E1 informační systém navíc obsahuje rozšiřující funkce z kategorie ERP systémů. A tak si třeba vytvoříte libovolné pole nebo rovnou agendu. Možnost úpravy výchozích agend i vytvoření vlastní agendy.
Do souboru služeb zákaznické podpory patří:
Služba | Popis |
---|---|
Aktualizace | Obdržíte všechny aktualizace zakoupeného produktu uvolněné v období od zakoupení licence k danému produktu nebo předplatného zákaznické podpory do konce daného kalendářního roku. Jednotlivé aktualizace jsou zveřejňovány v Zákaznickém centru, příp. vydávány na aktualizačních CD (v závislosti na rozsahu změn). |
Telefonická podpora | Pracovníci telefonické podpory jsou k dispozici i pracovníci Stormware na telefonním čísle 567 117 711 ve všední dny od 8.00 do 16.00 hodin. V rámci zkvalitňování služeb zákazníkům mohou být telefonické hovory monitorovány. |
E-mailová podpora | Své dotazy můžete zasílat nonstop na e-mail info@majda-shop.cz. Odpovědi obdržíte obratem nebo nejpozději do konce následujícího pracovního dne. |
E-mailový zpravodaj | Na e-mailovou adresu uvedenou ve svém profilu v Zákaznickém centru obdržíte všechna vydání elektronického informačního zpravodaje. Předpokládáme nepravidelné vydávání zhruba jednou měsíčně |
Aplikace mPOHODA | mPOHODA je aplikace pro vystavování faktur a dalších prodejních dokladů s funkcemi pro EET. Je dostupná ve webové verzi i mobilní verzi pro Android a iOS. Funkce pro EET jsou k dispozici pouze pro uživatele programu POHODA s aktuálním předplatným služeb SERVIS |
Aplikace POHODA mKasa | POHODA mKasa je mobilní aplikace vytvořená přímo pro účely mobilního prodeje a evidence tržeb. Je dostupná pro Android a iOS. Aplikace je dostupná pouze pro uživatele programu POHODA s aktuálním předplatným služeb SERVIS |